Få følgesskab som leder
Økonomiske metoeder og teorier
Hvad er den rette karrierevej for dig? Hvordan ser din karriere ud om 2, 5 eller 10 år?
Opgrader dit CV
Arbejdsmarkedsuddannelser
Har du svært ved at læse og skrive dansk?
Vi supportere og bygger bro
Der er mulighed for at søge VEU-godtgørelse efter gældende regler. Læs mere på www.borger.dk
Satsen i 2024 er kr. 940 pr. kursusdag.
VEU-godtgørelse søges elektronisk samtidig med tilmelding via www.voksenuddannelse.dk
På dette kursus lærer du at skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og dæmpende adfærd og du lærer at anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser.
Du lærer at anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter med baggrund i forståelse af menneskers psykologiske spil og forskellige roller, herunder egne roller og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt brugere, som fx kunder, patienter, beboere m.v.
Du lærer at udvise forståelse for krisereaktioner, og du lærer at anvende samtaleteknik og udvise forståelse for andres liv- og arbejdssituationer på en respektfuld måde og håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig serviceorienteret og mindre konfrontativ måde.
Du lærer om kommunikation og samtaleteknik, så du får bedre forståelse for andres situation og kan håndtere konflikter i forhold til kunder og kolleger på en god måde.
Mål
Deltageren kan skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og dæmpende adfærd og kan anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser. Endvidere kan deltageren anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter med baggrund i forståelse af menneskers psykologiske spil og forskellige roller, herunder egne roller og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt brugere, som fx kunder, patienter, beboere m.v. Der ud over kan deltageren udvise forståelse for krisereaktioner.Endelig kan deltageren anvende samtaleteknik og udvise forståelse for andres liv- og arbejds-situationer på en respektfuld måde og håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig serviceorienteret og mindre konfrontativ måde.
Målgruppe
Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder inden for de jobområder, hvor der tilbydes AMU-uddannelser.
Kursusbevis
Der er en skriftlig prøve til uddannelsen
Når du tilmelder dig dette kursus, sendes du videre til voksenuddannelse.dk for tilmelding.
Når du tilmelder dig dette kursus, sendes du videre til voksenuddannelse.dk for tilmelding.
Er du ledig, skal tilmelding foregå enten via din A-kasse eller via dit jobcenter.
Er du ledig med ret til jobrettet uddannelse, kan du downloade forudfyldt AR237 til brug ved tilmelding.
Har du spørgsmål til tilmelding, er du altid velkommen til at kontakte en af kursussekretærerne:
Uddannelsessekretær
Uddannelsessekretær
Indtast dine kontaktoplysninger og skriv en kort kommentar, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Vi har modtaget dine oplysninger og vil vende tilbage til dig så hurtigt som muligt.
Vil du tilmelde andre til kurset? Indtast dine kontaktoplysninger og skriv en kort kommentar, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Vi har modtaget dine oplysninger og vil vende tilbage til dig så hurtigt som muligt.
Antal dage | Fag | Dato(er) | Pris pr. fag |
---|---|---|---|
3 dage | Kommunikation og konflikthåndtering - service 44853 | 3. + 4. + 5. februar 2025 |
624,00 kr * 2.202,25 kr uden tilskud * |
Få ny inspiration, viden om nye trends på arbejdsmarkedet samt information om tilskudsmuligheder mv.